joi, 10 ianuarie 2013

Vreau sa devin asistenta medicala




Stimate domnule director, 

Va rog sa imi permiteti sa va prezint candidatura mea pentru postul de asistent generalist, despre care am luat la cunostinta cu interes prin intermediul site-ului www.myjob.ro.

Consider ca posed cunostintele necesare pentru ocuparea acestui post. Am absolvit facultatea de Medicina si Farmacie ”Gr. T Popa”, Iasi, cu specializarea de asistent medical generalist. De asemenea, pe parcursul intregii mele activitati profesionale (conform CV anexat), am avut ocazia sa imi dezvolt si valorific cu succes aptitudinile profesionale si calitatile de decizie si actiune. 

Lucrez in acest domeniu de 2 ani si ulterior veti putea descoperi ca sunt o persoana dedicata profesiei, care accepta provocarile unui inceput de drum si care este dornica sa contribuie prin aptitudinile sale la indeplinirea obiectivelor.

Sunt foarte motivat sa lucrez in acest sector de activitate si mi-as dori sa pot contribui prin competentele mele la obtinerea de noi beneficii spitalul dvs, dar si la atingerea unui nivel superior in cariera mea. 

Daca veti fi de acord ca aptitudinile si realizarile mele sunt destul de apropiate de cerintele dumneavoastra as fi incantat sa particip la interviu.Va stau la dispozitie pentru orice intrebare legata de activitatea mea. Intre timp, ma puteti contacta la numarul de telefon: 0746799394 sau prin e-mail: pomirleanugeorgiana@yahoo.com

Cu deosebita consideratie,
Pomirleanu Georgiana


CV format Europass


INFORMAŢII PERSONALE
Georgiana Pomirleanu


Strada Gradinari, nr.15, 700392 Iasi
Sexul: feminin   
 pomirleanugeorgiana@yahoo.com
 Data nasterii: 11.03.1994
 Nationalitatea: romana






EXPERIENTA PROFESSIONALA
In perioada 2011-2013, am lucrat in functia de asistent medical generalist, la Spitalul Parhon, Iasi.






EDUCAŢIE ŞI FORMARE
Am absolvit Facultatea de Medicina si Farmacie "Gr. T. Popa", Iasi, in perioada  2009 - 2013, specializare asistent medical generalist.

15 Sept 09 - prezent
Diploma de X-XII clase + BAC

Liceul Pedagogic "Vasile Lupu", Iasi (România)


05 - 09


Scoala nr. 10 "Gh. I. Bratianu", Iasi (România)
Cursuri gimnaziale

01 - 05


Scoala "Vasile Conta", Iasi (România)
Cursuri primare

COMPETENΤE PERSONALE

Limba(i) maternă(e)
Română


Alte limbi străine cunoscute
ΙNΤELEGERE
VORBIRE
SCRIERE
Ascultare
Citire
Participare la conversaţie
Discurs oral

Engleză
B1
B2
B1
B1
B2
Franceză
B1
B2
B1
B1
B2

Niveluri: A1/2: Utilizator elementar - B1/2: Utilizator independent - C1/2: Utilizator experimentat

Competenţe de comunicare
O buna capacitate de comunicare si spirit de echipa.

Competenţe organizaţionale/manageriale



Scurta descriere a personalitatii:        
 
   Sunt o persoana sociabila, muncitoare si gata de sacrificiul in orice situatie. Posed un deosebit spirit de echipa si doresc acest job deoarece consider ca am aptitudinile necesare. intrucat calitati ma recomanda ca fiind persoana potrivita.
Leadership (conducator), in cadrul unei clase de 29 persoane, in perioada 2009-2011, capabila de lucru in echipa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu